FAQ

1. რამდენ ხანში ხდება შეკვეთის მიღება?

თბილისში შეკვეთები, როგორც წესი, იმავე ან მომდევნო დღეს რიგდება. რეგიონებში მიწოდება, როგორც წესი, ხდება 5 დღის განმავლობაში.

2. ორიგინალი პროდუქტები გაქვთ?

რა თქმა უნდა! Skinum-ის ყველა პროდუქტი არის 100% ორიგინალი, რომლებიც იმპორტირებულია პირდაპირ სამხრეთ კორეიდან.

3. მიწოდება ხდება რეგიონებში?

დიახ, მიწოდება შესაძლებელია რეგიონებში GPost-ის მეშვეობით. შეკვეთები, როგორც წესი, 3 დღეში ისახება, თუმცა ზოგ შემთხვევაში მიწოდება შეიძლება 5 დღემდე გაგრძელდეს.

4. როგორ უნდა შევასრულო გადახდა?

ჩვენ გთავაზობთ რამდენიმე გადახდის მეთოდს:

  • კრედიტ/დებიტის ბარათები: ვიღებთ როგორც ქართულ, ასევე საერთაშორისო ბანკების ბარათებს.
  • დიჯიტალური საფულეები: Google Pay და Apple Pay.
  • ბანკით გადმორიცხვა: პირდაპირი გადარიცხვები შესაძლებელია ბანკიდან ან გადახდის აპარატებიდან.
  • კრიპტოვალუტა: გადახდა შესაძლებელია Keepz გადახდის პლატფორმის მეშვეობით.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ: ამჟამად არ ვიღებთ ქეშით ანგარიშსწორებას.

5. შემიძლია თუ არა შევცვალო/დავაბრუნო შეკვეთა?

ჰიგიენის გამო, ჩვენ არ ვიღებთ დაბრუნებას, შეცვლას ან ცვლილებებს გახსნილ ან დაზიანებულ შეფუთვაზე. შეკვეთის შეცვლა ან გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ის ჯერ არ არის მიწოდებული და გახსნილი.

6. გვაქს ფიზიკური მაღაზია?

Skinum ამჟამად მხოლოდ ონლაინ მაღაზიაა. თვალი ადევნეთ ჩვენს უახლოეს სიახლეებს ფიზიკური მაღაზიის შესახებ!